Testimonials, oftewel wat onze klanten ervan zeggen

Testimonials zeggen vaak meer over een product of bedrijf, dan wat het bedrijf zelf te vertellen heeft. Daarom laten we hier graag een paar van onze klanten aan het woord:

"Is het het bedrag wel waard?"

Arie Speksnijder

Ik vind het leuk om zelf mijn website op te bouwen. Ik vroeg me dus af of ik wat jij aanbiedt niet zelf zou kunnen. Ga jij mij wel iets leveren wat echt meerwaarde heeft? En is dat het bedrag wat je ervoor vraagt wel waard?

Nu, terugkijkend, ben ik blij met het resultaat. Zelf was ik niet zover gekomen. Je hebt mij met name meerwaarde geboden door je kennis van het vinden van een niche en mijn unieke propositie. Daarin moest ik echt over een drempel, en anders leren kijken naar mijn producten.

Uiteindelijk is het niet alleen het product (de site) maar vooral wat ik van jou geleerd heb over propositie, teksten schrijven, gevonden worden en marketing wat ik de grootste meerwaarde vond.

Ik zou niet tevreden zijn als jij van alles had gedaan, en ik het niet begrepen had. Op andere terreinen kan ik dat prima loslaten, maar dit wilde ik zelf gewoon goed snappen. En dat is gelukt.

Jouw kennis en kunde heeft me vooruit geholpen. En daar wil ik je voor bedanken.

Arie Speksnijder traint trainers. Zonder Vleugels vond voor hem een gat in de markt in de verschillende leerstijlen die er bestaan. En hielp hem met het ontwikkelen van zijn unieke propositie: de persoonlijke leerstijl van een trainer. Een goed lopende website is het resultaat.

"Het was wel wennen..."

Gijsbert en Margriet van Leeuwen

Vooraf leefde bij ons de vraag of je wel kon maken wat in ons hoofd zat, dus of je goed onze bedoelingen op papier kon zetten.

En in het begin was het wennen want we moesten zelf veel informatie aanleveren. Maar dit zorgde juist wel voor vraagstukken bij ons die we moesten gaan nazoeken. Dat is ook voor ons heel erg leerzaam geweest.

Uiteindelijk zijn we erg tevreden. Je hebt een doordacht imago neergezet. Je hebt ons bedrijf bekeken vanuit de ogen van de consument, waarbij je ons een spiegel hebt voorgehouden. Zijn de dingen die we beweren daadwerkelijk wel waar? Hoe kijkt een klant daar naar?

Het persoonlijk contact, je geduld en de betrokkenheid die je getoond hebt worden zeer gewaardeerd. Je hebt eigen ideeën ingebracht, met goede onderbouwing.

Het resultaat is een website die ons in de bedrijfsvoering verder helpt. hij is informatief, en werft daadwerkelijk klanten. Binnen drie maanden meldde zich via de site een klant voor een grote afname van kleine kazen!

Gijsbert, Margriet en Roel van Leeuwen runnen gezamenlijk Kaasboerderij van Leeuwen in Hoogmade. Het maken van kleine kazen was al hun specialiteit. Deze specialiteit is versterkt neergezet op de Kleine Kazenboerderij.

"Ik vroeg me af of je de garanties wel waar kon maken"

Lia Smits

Toen ik je website las vroeg ik me af of je wel waar kon maken wat er staat over jouw methode, en de hoeveelheid bezoekers en klanten die je garandeert.

Maar nu de door jouw gemaakte website af is doet hij het al direct tweemaal zo goed in Google dan mijn oude website. De website gaat ongetwijfeld in de eerste volle maand al de beloofde 300 bezoekers of meer halen! Bovendien heeft hij al voor 2 klanten gezorgd, en de 3e heeft al belangstelling getoond.

Ik ben zeer te spreken over je betrokkenheid bij mijn product. En de prettige, rustige manier van communicatie, zowel persoonlijk als via de mail. Je straalt zelfvertrouwen uit met betrekking tot wat je aanbiedt, en je hebt duidelijk veel kennis rond het onderwerp website bouwen.

Ik zou je diensten willen aanbevelen aan alle startende ondernemers. Naast bezoekers en klanten geeft je aanpak een starter hoop, enthousiasme, en moed om door te gaan met de onderneming.

Lia Smits heeft een passie voor wandelingen in Marokko. Zonder Vleugels hielp haar met het ontwikkelen van het concept van ontspannen wandelreizen Marokko, en bouwde de website voor haar nieuwe bedrijf.

"Ik was bang om te spreken voor publiek"

Lisenka l Ami

Voor de workshop was ik bang om te moeten spreken voor publiek. Maar door een presentatie van Patrick besloot ik met de workshop mee te gaan doen, en over die angst heen te stappen als me dat gevraagd werd.

En dat heb ik gedaan! Door de oefeningen in de workshop kon je je alvast wat voorbereiden, dat vond ik wel fijn. Zonder voorbereiding, zo spontaan, vind ik namelijk nog veel moeilijker.

In de workshop werd stap voor stap verteld hoe een pitch werkt en tot stand komt. Daardoor ben ik echt gaan nadenken. Ik had het “duwtje in de rug” nodig om meer te gaan doen met wat ik eigenlijk al wist.

Na de uitleg en oefeningen kreeg iedereen de kans om wat te vertellen en vragen te stellen. En de feedback die daarop volgde was heel fijn. Er was echt aandacht voor iedereen!

Ik zou de workshop aan iedereen willen aanraden. Je krijgt meer inzicht in wat een pitch voor je kan doen, en dat er veel meer achter zit. Je leert er goed na te denken, te doen wat je leuk vindt, en je talent te ontdekken.

Dankzij de workshop heb ik meer vertrouwen gekregen in mijn kwaliteiten en talent. Ik ben goed op weg, en ik weet nu dat ook ik een succesvol bedrijf kan hebben!

Lisenka l’Ami is beginnend fotografe. Hoewel ze wel wist waar haar kracht ligt, probeerde ze zich toch breed te profileren. Mede dankzij de workshop heeft ze nu een sterk verhaal: bij Lisenka moet je zijn als je ontspannen en als jezelf op de foto wil.

"Ik ben al heel lang op zoek..."

Nicky Beentjes

De tekst “jouw verhaal” in de aankondiging van de workshop triggerde mij heel erg. Ik ben namelijk al heel lang op zoek naar mijn verhaal, en wilde daar graag bij geholpen worden.

Door deze prima workshop weet ik nu wat mij uniek maakt. Dat moet nog wel verder uitgewerkt worden, maar het begin is er.

Naast de uitleg en het oefenen was er veel interactie met andere deelnemers. Het is altijd goed om je ideeën te toetsen aan andere mensen. Hoewel het lastig is als je zoals ik in een transformatie zit qua werk en ideeën erover.

Ik wil de workshop ook zeker aan iederen aanraden, om veel meer te leren kijken naar wat jou uniek maakt (behalve de goede kwaliteit en service...)

Nicky Beentjes is van oorsprong grafisch ontwerpster. Daarnaast houdt ze zich veel bezig met Chinese astrologie, interieurontwerp en fotografie. De workshop heeft haar doen inzien dat ze centraal moet stellen wat haar uniek maakt: het vinden van de juiste sfeer bij een persoon of bedrijf.

"Levert het wel iets op?"

Ellen Beekveldt

In deze moeilijke tijden ben ik zeer kritisch over wat ik wel en niet doe. Ik vroeg me af of het richtingsgesprek wel zou opleveren wat ik ervan hoopte.

Omdat je me - op een prettige manier - uitleg gaf over wat ik kon verwachten, heb ik ingestemd. En dat is erg goed bevallen. Ik kon gewoon praten over alles – ook waar ik tegenaan liep – en hoefde eigenlijk verder niet na te denken. Dat deed jij voor me.

Het werd me achteraf eigenlijk pas duidelijk wat je hebt gedaan. Uit mijn verhaal heb je sellingpoints gefilterd. En dat was precies wat ik nodig had (op dat moment wist ik dat nog niet goed).

Wat je hebt gedaan met het richtingsgesprek was een belangrijk startpunt. Je kan niet zonder zo'n startpunt. Dat is gewoon heel belangrijk.

Bedankt.

Ellen Beekveldt is al tien jaar zelfstandig consultant en eigenaresse van Personeel en Verzuim. In de huidige economische situatie kreeg zij steeds meer moeite om klanten te vinden. Het Richtingsgesprek van Zonder Vleugels hielp haar haar bedrijf beter te positioneren.

"Ik had niet gedacht dat het mogelijk was"

Sabine Kuipers

Voordat we aan mijn website begonnen, had ik nooit kunnen voorzien wat ik nu bereikt heb. Een website was helemaal nieuw voor mij, en hoewel je me precies vertelde wat te doen, had ik er weinig vertrouwen in.

Nu, drie jaar later, ben ik zeer verrast dat het zo goed gaat. Meer dan 1000 bezoekers per dag trekt de website nu. En nog belangrijker: hij brengt daadwerkelijk geld op.

Ik ben trots op wat ik bereikt heb. Met jouw tips bouw ik de pagina's zo op dat ze goed gevonden worden. Je staat altijd klaar om vragen te beantwoorden, maar dat is steeds minder vaak nodig.

Ik kan Zonder Vleugels aan iedereen aanbevelen. Je werkt vanuit de wensen van de klant. Je luistert goed en bouwt dan een website die aan alle verwachtingen voldoet. En vooral bezoekers en klanten trekt, daar gaat het toch om.

Sabine Kuipers begon in 2008 aan haar website Vakantie met kinderen. Krap een jaar later kwamen de eerste affiliate inkomsten voor haar nieuwe bedrijf. Medio 2012 trekt de website zo'n 1500 bezoekers per dag.

Het profiel van Patrick van der Meer op LinkedIn Volg zondervleugels op Twitter Lees het weblog van Zonder Vleugels Zonder Vleugels op Facebook

Gratis

Tips, e-cursus en rapport